Tuesday, November 4, 2008

Tagged

Hi,

When I opened my mailbox this evening I found out that Birgit tagged me. Thanx :).

This is what I need to do:

Link to your tagger and list these rules on your blog. Share 7 facts about yourself, some random some weird. Tag 7 people at the end of your post and link their blogs. Let them know they're tagged by leaving a message on their blogs.

So here we go with my random or weird things:

1. When I hang my wash I like to use only the same coloured clothes pegs.

2. I like my work at the audit firm. And I like to make office jokes with my colleagues.

3. When I go out eating with a friend (once a year) we don't need the menu. We always choose the same meal and the same dessert every year.

4. I never left my birthplace, I like the village and the people who live here.

5. I like to watch House and Gooise Vrouwen.

6. I am a daughter of a farmer but I never lived on a farm.

7. According to my husband I have a cleaning obsession. I don't like to leave my house in a mess.

I tag these talented girls: Haggith, Marianne, Margriet, Moon, Anniek, Jeanet and Marga.

Have fun.

9 comments:

MadeByMaly said...

Thank you so much for tagging me! I love your blog and add you by my favorites!

greetings Marianne

Romy said...

Leuk om zulke grappige dingen over mensen te lezen;)
En, je hebt de juiste mensen getagged. Ik volg hun blogs ook en ze zijn super:)!

Anniek said...

Ik was helemaal vergeten dat je me hebt getagged. Veel te druk met andere dingen geweest. Zal proberen om zo snel mogelijk een nieuwe post op mijn blog te zetten. Wat jij schrijft over die knijpers heb ik dus ook!

Je@net said...

He leuk, bedankt!

Margriet Tournier said...

Leuk dat je me getagged heb. Ivm problemen met Blogger heb ik nog niet kunnen antwoorden, maar ze komen eraan!

M@risk@ said...

Leuk om iets meer over je te weten te komen. Een aantal zou ik zelf geschreven kunnen hebben.

Anniek said...

Leuk die achtergrond op je blog!!

M@risk@ said...

Daar ben ik nog een keer. Ik wens je samen met je gezin hele fijne feestdagen, een gezellige jaarwisseling en een goed en gezond 2009.

Anniek said...

Hoi Alice,
Prettige kerstdagen en een goed en gezond 2009!!!